Subject: Kaubandus-Tööstuskoja pöördumine seoses konkurentsiseaduse muutmise ja sellega seonduvalt teiste seaduste muutmise seaduse eelnõuga
From: "Marko Udras" <[email-masked]>
To: "Riigikantselei", "JM info Shared MB", "MKM info"
Cc: "Mait Palts" <[email-masked]>
Date: Wed, 14 Feb 2024 15:12:32 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kaubandus-Tööstuskoda pöördub Vabariigi Valitsuse poole seoses
konkurentsiseaduse muutmise ja sellega seonduvalt teiste seaduste muutmise
seaduse eelnõuga, millega Eesti võtab siseriiklikusse õigusesse üle ECN+
direktiivi. Kuna Justiitsministeerium saatis valitsusele uuendatud eelnõu,
mis sisaldab olulist muudatust võrreldes kooskõlastusringi läbinud
eelnõuga ning varasemalt on mitmed huvigrupid olnud eelnõu osas
kriitilised, siis palume hea õigusloome põhimõtete kohaselt saata eelnõu
uuesti kooskõlastusringile, et õigusteadlased ja muud huvigrupid saaksid
võimaluse olulised muudatused üle vaadata ja nende kohta tagasisidet anda.
See võib eelnõu menetlemise protsessi paari nädala võrra pikemaks teha,
kuid see on hädavajalik samm kvaliteetse õigusloome tagamiseks.

Meie pöördumisega saab lähemalt tutvuda kirja lisas.

Parimate soovidega

Marko Udras
Poliitikakujundamise ja õigusosakonna juhataja
Eesti Kaubandus-Tööstuskoda

E-post

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Tel

+372 604 0070

 <https://www.koda.ee/>

 <http://www.koda.ee/> www.koda.ee    <http://www.ettevotluskonkurss.ee/>
www.ettevotluskonkurss.ee    <http://www.estonianexport.ee/>
www.estonianexport.ee    <http://www.enterprise-europe.ee/>
www.enterprise-europe.ee

 <http://www.facebook.com/kaubanduskoda>
<https://www.linkedin.com/company/ecci/mycompany/>
<http://www.enterprise-europe.ee/>  <https://een.ec.europa.eu/>